-
Uw verzekeringen raadplegen 24/24
-
Polissen ondertekenen via smartphone
-
Aangifte doen van uw schadegeval en verloop volgen
-
Eenvoudige toegang en registratie
Wat dekt een annuleringsverzekering?

Een annuleringsverzekering komt tussen in de financiële kosten indien je een reis dient te annuleren. Afhankelijk van de gekozen dekking is er tussenkomst in volgende gevallen:
- Ziektes, ongevallen, overlijden van jezelf, je echtgeno(ot(e), ouders of aanverwanten in de tweede graad.
- Scheiding
- Ontslag, nieuw contract van onbepaalde duur, intrekken van reeds toegekend verlof
- Schade aan de woning
- Herexamen, vertraging bij inscheping door panne of een ongeval
- Annulering door reisgezel
- …
Wanneer een annuleringsverzekering afsluiten?
Wij raden aan om een jaarcontract af te sluiten waarin alle reizen gedurende het ganse jaar zijn gedekt. Sluit je een afzonderlijke annuleringsverzekering af voor een bepaalde reis, doe dat dan minstens 30 dagen voor het vertrek.
Jaarcontract of een dekking reis per reis
Wanneer je meer dan één keer per jaar op reis gaat is een jaarcontract aangewezen. De formules die bij de reisagent worden aangeboden zijn in dat geval meestal duurder. Daarenboven wordt een annuleringsverzekering dikwijls opgenomen in een uitgebreide reisbijstandverzekering waarbij je ook andere waarborgen kan toevoegen zoals pechverhelping, bagageverzekering, …
Wil je meer info en prijzen van een annuleringsverzekering? Klik dan op onderstaande link.
https://www.europ-assistance.be/annulatieverzekering/nogo-jaarlijks?


Bekijk uw verzekeringsportefeuille online of via de GRATIS app van MyBroker
×-
Uw verzekeringen raadplegen 24/24
-
Polissen ondertekenen via smartphone
-
Aangifte doen van uw schadegeval en verloop volgen
-
Eenvoudige toegang en registratie
Hoe gaat het in zijn werk?
-
Stap 1: Activeer uw account
-
Kies uw kantoor (Insurance Consulting Services) en geef vervolgens een e-mailadres en paswoord naar keuze in.
-
Stap 2: Meld u aan in de klantenzone
-
Elke keer u uw contractgegevens wil consulteren of als u ons een bericht wil verzenden, volstaat het om naar de klantenzone te gaan op de website www.mybroker.be en daar uw e- mailadres en zelfgekozen paswoord in te geven.

